#1 Skrevet Juli 29, 2015 Driver for tiden å ettermonterer lys i hjulbrønnene på A4'en min. Den har ikke lyspakka originalt så det er ikke lagt opp verken ledninger eller noe fra før. Har sett litt på utenlandske forum for å finne ut hvilken stikk jeg skal ta ut 12V fra, men finner ikke for B7, kun B6 og B8. Noen som har en formening om hvilken stikk det er snakk om? Klarer ikke å finne noen av de stikkene som er beskrevet for B6 eller B8 så tror ikke dette er likt på B7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2015 Merkelig, B6 og B7 er jo akkurat samme bilen. Kan det være forskjell mellom US og euro modeller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2015 Kan jo være. Utfra den noe dårlige forklaringen jeg fant for B6 skulle jord taes fra en kontakt under sete istedet for å ta 12V fra under rattet som på både B8 og diverse A3 modeller. Fant ikke den kontakten som ble referert til i alle fall, om ikke den er under teppet da (ikke der det er et deksel). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2015 Etter litt mer søking kan det virke som det stemmer at det er likt med B6. Isåfall må jeg komme til under teppet til en såkalt "convenience module" som jeg må koble til jordledningene. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Kilde: http://www.audi-sport.net/xf/threads/door-puddle-footwell-lights.67723/#post709116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...