#1 Skrevet Juli 30, 2015 Jeg har en -95 s6 med en 4,2 l motor (ACE mener jeg). Det jeg klundrer med er å "se" motorstyringa med vag-comen. Var en tur på høggærn i går, men j hadde samme problemet med den som stod der. Så da lurer jeg på: Er det noen på forumet som har en sånn bil, og en vagcom som får kontakt med hjernen? Vennlig hilsen Per-Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2015 etter testing av tre forskjellige overganger til kabelen så funker endelig vcds på min s6 (2,2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2015 Var d overgangen immellom scart kontakta (16din) og de gamle dobbelt kontaktene som var problemet? J har lurt litt på om j skal få tak i ei scart kontakt fra en nyere bil og koble den opp imot hidden busen og se om j kan skippe hele overgangen. men når du ikke fikk d til å funke; fikk du fortsatt lest ut de andre kontroll boksene? Jeg får nemlig kontakt med klima/abs/airbag, men ikke ecu eller startspærra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2015 fikk kontakt med alt, ja var overgang som var problemet. .. fikk ikke kontakt med noe som helst med de to første overgangene jeg prøvde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...