#1 Skrevet Juli 30, 2015 Hei. Er på kikk etter en Passat med 4motion 1.9TDI. Har funnet en på Finn.no. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61602475&searchclickthrough=true Er det noen typiske feil på disse bilene som dukker opp etter denne kjørte lengden, og som jeg må være OBS på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2015 Typiske feil er ihvertfall oppheng fremme (multiknirk). Vinduspyler bak. På min som er kjørt ca 175k så røk tannstanga nå i går, denne er alt annet enn morro å bytte. Se etter lekasje i mansjettene. Ellers er det knall bil på vinterføre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2015 Takk. Ja, pusseren bak virket visst ikke, og det var litt rust på bakluken. :-) Jeg har fra før en samme Passat 2002 mod. 4 motion, der røk tannstanga for 1 uke siden. Verksted jeg bruker fikk tak i en brukt i Trønderlag som hadde gått 140 000km. Så de monterer den til uken. ca. 5000 totalt. Orka ikke tanken på å begynne å skru selv :-) 1.9tdi motorene går vel for å være ganske solide trur jeg. Min har gått 245 000km nå, har hatt den bare 1 år, har vært kjempefornøyd med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2015 Hatt min siden februar 2008, lite tull med motor og drivverk. Frihjulet på dynamo røk en gang, og en kjølevann-slange. Alt jeg kan komme på av det som er under panser (+ tannstanga nå da) Ellers har det bare vært oppheng og bremser. Spesielt calippere bak som kødder til håndbrekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...