#1 Skrevet Juli 30, 2015 Er det ikke mulig å justere camber bak på typ 89 quattro? Løsnet begge 17mm bolter på bærearm ytterst mot hjulet,men fikk ikke rikket noe somhelst...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2015 Ja det er mulig. Det sitter en U bolt på bærearmen. Jeg løsnet denne på min og dro dekket så langt ut i glidesporet det gikk. Var fortsatt ikke fornøyd/nok så borret nye hull til U bolten. Så jeg har ganske kraftig camber bak på min nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2015 Er det ikke mulig å justere camber bak på typ 89 quattro? Løsnet begge 17mm bolter på bærearm ytterst mot hjulet,men fikk ikke rikket noe somhelst...? Er til å justere ja, men ofte har det stått slik i all tid, og sitter dermed godt fast og må bruke mye makt får å få det til å flytte på seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...