Anbefalte innlegg

Vurderer å selge 90'n ETTER Rudskogen treffet. EU godkjent til juni 2017. Bilen kan ses og event prøves på Rudskogentreffet for intereserte. Husker jeg rett har den gått ca 185 000 km. 034 motor gir og diff fester. Alu i alt av subframe. Hardplast i alle bærearmer. Short shift. S2 5 trins kasse. 3" eksos. Skrudd halvbur. Skinn interiør men sitter nå bøtteseter i bilen org setene følger med. Følger med både sommer og vinterdekk. Montert ekstra oljekjøler. Fungerende diff sperre. Pris rundt 25 000 men er fleksibel ved rask handel da jeg IGJEN har fått lukten på en annen ren banebil. Som sikkert mange kan bekrefte er dette en bil som bare går og går. Så har du lyst på en morro bil på skilter der du har mere lyst til å kjøre enn å skru er denne midt i blinken. Klokket inn noen 1:10 runder på våler i mai jeg desverre ikke har film av men her er ett lite filmklipp fra noen 1:11 runder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen bilder av bilen og kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden på bilen ligger jo i signaturen min. Der er det endel både bilder og filmer. Følger med både vinter og sommer frontfanger. RS bakfanger følger også med. Har 2 stk panser til bilen ett grønt og ett sort S2 panser med lufting til "turbo".

Her har du en 360 graders film av bilen der du ser den forran bak og bagge sider :)

(NB: Sitter nye dører på bilen som er bulkefrie)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som sessongen da denne bilen trives best er i annmars tenkte jeg det var på tide å løfte denne tråden igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.