#1 Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Noen som trenger deler til coupe? skal få lagt ut noen bilder borte/solgt motor/girkasse travers foran 5-bolts understell bakplate og lamper speedometer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2015 du har vell ikkje liggande en frontfanger da? type s2 fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2015 nja, bare denne http://forum.vacn.no/showthread.php?273815-Audi-S2-frontfanger trenger litt arbeid for å bli bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2015 Da trur eg leiter etter en bedre en isteden, va ute etter en som ikkje e så mye knekt osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2015 Byr 1000kr for baklyktene og refleksplata! vist dei er sprekkfrie og ser greie ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2015 send meg pm med e-post adresse, så skal jeg få tatt noen bilder å sende deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2015 har du tatt ut bakdiff ? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2015 Tror jeg beholder diffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2015 send meg pm med e-post adresse, så skal jeg få tatt noen bilder å sende deg Ser jo ut på bildene som det er 2 forskjellige typer baklykter Håvar. Mye mulig jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2015 har du tatt ut bakdiff ?Pris? Er vel 3,89 utv på 2.8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2015 Skal se om jeg finner koden på diffen Men er kjørt med rs2 girkasse i denne:) Så regner med diffen er byttet sammen med s2 understellet Btw, er like begge baklampene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2015 tilstand på forskjermene? eventuelt hvor mye for begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2015 Er vel 3,89 utv på 2.8? Ja det er mulig, må ha koden for å sjekke det, Godt tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2015 Hva tar du for AC og varmeapparat ? tenker da både på radiator i front, pumpe, tørke alt som følger med, også spjeldhus inni bilen og vifte. Men trenger ikke ledningsnett og klimapanel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 11, 2015 baklamper og plate solgt speedometer er også solgt en har meldt interese for en del interiør deler men er fortsatt noe igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...