Kontakt til ekspansjonstank, VW 80/90 tall

Anbefalte innlegg

Trenger en kontakt med ledning som vist på bilder under. Ledningene røk selvsagt helt inntil kontakten slik at ethvert forsøk på skjøting/lodding er forgjeves. Sitter på giveren på ekspansjonstank. Min kommer fra en 92 Passat VR6, men vil anta at en helt lik kontakt er benyttet på et stort antall av Volkswagens modeller på 80/90 tallet.

 

Er det noen som har en bil eller et ledningsnett de kan klippe av denne kontakten til meg i tillegg til 10 cm ledning? Henter i Bergen, eller betaler porto + symbolsk sum om noen kan putte den i en konvolutt og sende i min retning :)

 

 

IMG_5179.jpg

 

IMG_5180.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller lettere, reis på møller.

 

Ta med deg kontakten og kjøp nye kabelsko med ledning, mulig dem er såpass snille så dem tar ut de gamle med spesial utstyr også er det bare for deg og skyve på plass 2 nye i stikkeren.

 

På møller får du kjøpt 1 ledning (denne er gul)som det er riktig kabelsko i enden, så kapper du den i 2 og har det du trenger.

De finner rett type så lenge dem enten har delenr på kontakthuset (stikkeren du har bilde av) eller dem vet hvor den sitter på bilen.

 

Hilsen Møller ansatt. :)

 

Da får du 1 stk slik gul ledning med riktig kabelsko i hver ende : (illustrasjonsfoto)

images7J6NN932.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du fikset dette Stian? Om ikke så har nok jeg helt sikkert en slik på en av delebilene mine...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du fikset dette Stian? Om ikke så har nok jeg helt sikkert en slik på en av delebilene mine...

 

Det er ordner. Stakk innom møller som Roger sa. De satte på nye kontakter med 20-25 cm ledning. Kostet vel en drøy femtilapp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.