#1 Skrevet August 2, 2015 Oslo Lokallag ønsker velkommen til utstillingstreff på Frysja (Møllers hovedkontor) Frysjaveien 31B 15.08.15 fra klokken 11:00 til rundt klokken 15:00. Følgende klasser premieres: - Topp 3 VW - Topp 3 Audi - Beste Seat (med forbehold at det kommer 6+ i samme klasse) - Beste Skoda (med forbehold at det kommer 6+ i samme klasse) - Longest distance - Peoples choice Utstilling: 50kr Det vil bli salg av pølser og brus. 50kr for 3 brus, eller 50kr for 2 pølser og 1 brus, eller 50kr for 3 pølser osv.. Styret i oslo lokallag håper å se så mange av dere der som mulig den 15. august! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2015 Jeg kommer! Ingen pokkis til veteranbiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2015 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2015 Om bilen er ferdig til da kommer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2015 Jeg kommer!Ingen pokkis til veteranbiler? Uhm.. Du sier noe der. Tar en avgjørelse på dette utover ukene som kommer. De som vet at de kommer med veteran kan godt si i fra, så jeg vet hvor mange det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2015 Kommer gjerne med bobla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2015 Jeg kommer!Ingen pokkis til veteranbiler? Får gjøre reint bord i VW klassen isteden da vett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2015 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2015 154 attending på facebook, men 4 kanskje 5 som kommer via forumet. Håper det er flere som kommer via forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2015 Skal prøve å komme med golfen som havna på gården her i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2015 Står over denna gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2015 Kommer med no riskokergreier tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2015 Kommer om været holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2015 6 dager igjen! Jeg, Knut-Erik, Kristian og Robert (styret i Oslo Lokallag) er i alle fall klare som egg! Premiene er kommet, ser meget bra ut. Mulig at vi har en ekstra fin premie til loddings, men det er ikke helt avklart enda.. Ses vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2015 Tar med gubben og kommer med bobla og gti'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 10, 2015 melder pass:/ meldr regn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 10, 2015 melder pass:/ meldr regn Melder ja, enda bare mandag. Ikke sikker den værmeldingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 11, 2015 Kommer med rs2'n Tåler vann gjør den å om det blir nedbør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 12, 2015 Ble det noen veteran klasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 12, 2015 Ble det noen veteran klasse? Ja, eller Classic som vi i storbyen kaller det Slo sammen veteran og classic, slik at det blir i samme boksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 12, 2015 Meldt sol nå!:-) Kommer trolig en tur;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 13, 2015 Det drar seg til! Etter at jeg, Knut-Erik og Kristian har brent noen dekk og turboer samt vaskebøtter er våre bønner hørt! Vi ses vel i sola og Oslos beste utstillingstreff?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 13, 2015 Om det er noen som kan tenke seg å hjelpe litt til med organisering på lørdag, send meg en PM. Enkle oppgaver som dirigering av trafikken til parkeringsplasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 13, 2015 Kommer med no riskokergreier tror jeg Du som har så mange vag stående? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 13, 2015 Åssen erre med vaskeplass?! etter 2timer på veien blir jo bilen skitten:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...