#26 Skrevet August 13, 2015 Det er selv vask på statoil storo som er like ved. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 14, 2015 hmm...3,4km er langt etter en vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 14, 2015 hmm...3,4km er langt etter en vask. Bedre en ingen vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 14, 2015 får ta en real vask ikveld...kjøre rolig innover å heller se om det går ann å få den rein uten for mye søl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 14, 2015 Jeg tar meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 14, 2015 3km på knusktørre oslo veier er heldigvis ikke det verste Må man være der innen kl 11, eller går det bra om man kommer feks 11.30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 14, 2015 3km på knusktørre oslo veier er heldigvis ikke det verste Må man være der innen kl 11, eller går det bra om man kommer feks 11.30? Skal vel gå greit om folk kommer innen 11:30-12:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 15, 2015 Kommer innom en tur for i kikke Hvis været er så bra som det er meldt håper jeg det blir mye biler å kikke på også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 15, 2015 Vi vil gjerne takke alle som kom i dag! Om jeg glemte å rope opp Audi topp 3, så beklager jeg det, men vinnerne i Audi-klassen fikk premier. Håper alle hadde en super dag på Frysja, vi tar gjerne imot ris og ros her. Liste og bilder av vinnerne kommer her og på facebooksidene våre i løpet av kvelden. Kanskje en liten filmsnutt også. Vi takker ærbødigst Jan Tore Kopperud v/ Møller Frysja for lån av parkeringsplassen, Ekstralys.no for t-skjorter, Møller Bil Ryen for matboksene og hovedstyret i VACN for lån av henger. Og selvfølgelig Morten Dybing, Anders Steen Thoresen og Jeanette Steen Thoresen for hjelp under selve treffet! På vegne av Oslo Lokallag Daniel Olsen Leder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 15, 2015 Var et supert treff! Moro å se så mange komme og stille ut alt i fra banebil til veteran. Bare koselig å hjelpe til! Gjør det med glede igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 15, 2015 Takk for flott treff og veldig overaskende premie Du ropte opp top 3 audi, jeg hørte hvertfall alle 3 ;-) slet bare litt med å høre at du sa at det var top 3 audi du leste opp:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 16, 2015 Her er link til noen bilder jeg tok. Ikke mange, men første gang med speilrefleks. Takk for et bra treff! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 16, 2015 Bilder fra treffet som jeg fikk tid til å ta: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 16, 2015 Enda flere: Resten sendes til TP for trykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 16, 2015 Vinnere: VW 1. PLASS - Morten Løkås VW Golf MK4 R32 2. PLASS - Christer og Max Klovholt VW Golf MK2 "Deep Blue" 3. PLASS - Morten Dybing VW Golf MK1 Cab 89 AUDI 1. PLASS - Kristian Larsen A4 b5 1.8tq "S4" 2. PLASS - Jan Tore Kopperud UR Quattro 3. PLASS - Mateusz Berg Coupè Q BESTE CLASSIC Morten Øiamo 1958 VW Boble PEOPLES CHOICE Marius Sagen 1966 VW 1300 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 16, 2015 BESTE SKODA - Emil Morewood Skoda Superb (to utstilte) LONGEST DISTANCE - Nathalie Katrine Weiseth VW Golf MK2 139 kilometer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 16, 2015 En liten filmsnutt fra i går: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...