#1 Skrevet August 3, 2015 Jeg tenker på å kjøpe en sakseløfter i garasjen og ser det er litt forskjellig på Finn.no i prisklassen 12-15 tusen. Er det noen med erfaring som kan anbefale noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2015 Skal du felle den ned i gulvet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2015 Jeg har sakseløfteren fra Techlift, kjøpte den for et års tid siden og er godt fornøyd med den Kjapp levering og selgeren (techlift.no/ef motors) svarer på henvendelser "til alle døgnets tider" iallfall ved min kommunikasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2015 Skal du felle den ned i gulvet? Nei hadde ikke tenkt det. Den på bildet over er vel grei å kjøre over hver gang bilen går inn og ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2015 Det er den, men om det er lave biler så er det er fordel å lage en liten kjørerampe eller ha trestokker foran og bak. Selve bukken er 11cm høy, pluss gummiklossene man setter under jekkepunktene. Så om det er mindre enn 16-17cm klaring opp til kanalene så må man bygge opp foran og bak. Men det gjelder jo forsåvidt alle slike bukker som ikke er felt ned i gulvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2015 Jeg kjøpte Scanlift sin løfter. Min Passat med sportsunderstell subbet såvidt nedi når jeg kjørte over. Min er nedfellt i gulvet nå. http://forum.vacn.no/showthread.php?235787-Garasje-jekk-eller-lift-vurdere-%E5-kj%F8pe&p=2967067&viewfull=1#post2967067 http://forum.vacn.no/attachment.php?attachmentid=223345&stc=1&thumb=1&d=1428067974 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2015 Har vi noen avtaler med noen av firmaene som leverer løftere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2015 Jeg har også samme løfter som Haakon og kan bekrefte ekstremt god kundeservice hos EF motor som leverer disse techliftene. Slik ser den ut hos meg Liten og nett kontrollboks Løfter intil 3tonn Link til selger: http://www.techlift.no/s2-mk1-gallery.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2015 Har Nordic lift mr30 sakseløfter i garasjen. Er slik veldig mange dekkverksteder bruker. Har fungert helt toppers Bruker gummi dørmatter å kjøre på når lave biler skal oppå. Er ingen problem å parkere bilen på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2015 Er folk fortsatt like fornøyd med Techlift sakseløfterne sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2015 Er folk fortsatt like fornøyd med Techlift sakseløfterne sine? 1 år i drift 5 dager i uken uten problem hittil Techlift s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2015 Kompis har techlift nedfelt i garasjegulvet sitt og er svært fornøyd. Kan se om jeg får tatt ett bilde en dag :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...