#1 Skrevet August 3, 2015 Hei. Nytt medlem, og ny på forumet Jeg har en 2009 A4 B8, hvor sentrallåsen har begynt å tulle. Den låser opp alle dører untatt passasjerdør. Det vil si, det fungerer av og til, men for det meste ikke. Går fint å åpne døren fra innsiden. Hva er feil? Hva må byttes? Noen som har gjort jobben? Mvh Kevin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2015 Nesten 100% sikker på at det er låsekassa di som er problemet. Skiftet mange av dem det siste året. Skal du skifte den anbefaler jeg deg å skifte wire mellom låsekassen og det utvendige dørhåndtaket i samme slengen. Koster nesten ikke noe, og er samme jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2015 Ja, fryktet at dette var tilfelle. Er dette en liten svakhet? Er ikke mange som har svart her så virker ikke veldig utbredt men? Jeg får bestille ny låsekasse noen plateklips og wire, og sette igang med å "sprette" bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2015 Har bare hatt problem med touch sensorene på min (fikk de byttet på garanti), har sånn keyless entry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2015 Hadde en dør jeg ikke fikk opp fra utsiden plutselig, mener de sa det var wiren som var gåen. Fikk det fikset på møller, kostet ikke stort. Under 1k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2015 Artig.. Nå fungerer det helt fint igjen... Spennende å se hvor lenge det varer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2017 Åpner en gammel tråd; Byttet du kun wire eller hele låsekassa? Kurant å bytte? Har fått samme symptomer på en -10 A4 Allroad. Sentrallåsen på førerdøra fungerer bare tidvis ved bruk av fjernkontrollen. Åpning innenfra er ikke noe problem. Er dette et kjent problem blitt eller? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...