VW Motorsport Girkule Golf mk1 / Scirocco 1+2.

Anbefalte innlegg

Gammel fin raritet fra Golf 1 / Scirocco.

 

300,-

 

PM/99028496

 

vwk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilstand? Ser ut som et lite hakk over T-en, men mulig jeg ser feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilstand? Ser ut som et lite hakk over T-en, men mulig jeg ser feil.

 

Er en liten stripe der ja, ellers er der noe ujevnt mellomrom mellom det hvite emblemet og sorte gummien. Tror ikke dette er noe en vil legge merke til når en sitter endel ifra i kjøreposisjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighet for å ordne et bilde eller to som er tatt nærmere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et til eg fant i farten...

 

K2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke ødelegge noe salg for noen her, men mistenker egentlig at noen har flyttet over merket og "glasset" fra en original VW Motorsport-girkule over en til en annen girkule, for har aldri sett disse i noe annet enn skinn. Mulig jeg tar feil, men da står jeg over og kjøper heller en ny original:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sikkert rett Mads, mulig dette emblemet har blitt flyttet over eller denne har hatt skinn engang...

 

Uansett, eg trenger den ikke lenger, hadde glede av denne i gammel golf og scirocco selv, men har solgt alle biler, så viss noen vil overta den så kom med et bud som iallfall dekker frakt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.