#1 Skrevet August 5, 2015 Hei. Jeg har bygd om midtkonsollen i s4'en til facelift, men må sette relé på tåkelys-bryterene. Kan noen forklare hvordan dette skal gjøres? Hvem av stikkene som skal kobles vis reléet osv. Har sett flere linker på nett, men blir ikke klok på de, så ingen vits å sende link til en tråd:) På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2015 Jeg gjorde samme jobb på S4en jeg hadde for et års tid siden. De fleste guider jeg har sett har bygd om til org. impuls fecelift reler, så om det er det det du skal ha kan jeg ikke hjelpe deg, men jeg kan forklare hvordan jeg gjorde det. Fordelen med dette er at tåkelysene slår jeg automatisk på når du vipper lysbryteren over fra ''0''. Jeg bestilte to FUNK knapper må Møller, disse er vanlig NC/NO brytere og ikke impuls slik det er originalt. Har også laget et koblingsskjema: De gamle ledningene til tåkelysbryteren koblet jeg da bare via et vanlig rele, og releet ble da styrt av FUNK bryteren. Frontplaten på FUNK bryteren er lik frontplaten på de originale facelift bryterenne så de kan du bare flytte over så det ser pent ut. Har laget et koblingsskjema så du kan se hvordan det skal kobles opp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2015 Jeg gjorde samme jobb på S4en jeg hadde for et års tid siden.De fleste guider jeg har sett har bygd om til org. impuls fecelift reler, så om det er det det du skal ha kan jeg ikke hjelpe deg, men jeg kan forklare hvordan jeg gjorde det. Fordelen med dette er at tåkelysene slår jeg automatisk på når du vipper lysbryteren over fra ''0''. Jeg bestilte to FUNK knapper må Møller, disse er vanlig NC/NO brytere og ikke impuls slik det er originalt. [ATTACH=CONFIG]228712[/ATTACH] Har også laget et koblingsskjema: [ATTACH=CONFIG]228713[/ATTACH] De gamle ledningene til tåkelysbryteren koblet jeg da bare via et vanlig rele, og releet ble da styrt av FUNK bryteren. Frontplaten på FUNK bryteren er lik frontplaten på de originale facelift bryterenne så de kan du bare flytte over så det ser pent ut. Har laget et koblingsskjema så du kan se hvordan det skal kobles opp: [ATTACH=CONFIG]228714[/ATTACH] Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2015 http://www.audiaddict.net/viewtopic.php?f=87&t=2114 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...