#1 Skrevet August 5, 2015 Jeg skal skifte strammer for multireima, men det er veldig trang for å komme til. Jeg har snakket med Møller og de skal bare ha en time for å skifte den så det må jo være en enkel måte å gjøre det på? Noen som har gjort dette før? Er det enklere å komme til fra undersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2015 Gjorde dette på min B7 2.0 Tdi i sommer, det var for trangt til å få den ut, (trekkes mot front). Tok av fanger og løsnet div skruer for å trekke front med radiator noen cm ut. (Står beskrevet i haynes manual. Brukte to-tre timer, men går nok raskere neste gang [emoji3] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2015 Har du den strammeren som har en bolt bakfra eller den som har tre bolter i front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2015 Måtte skru den ut bakfra, under dynamoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...