#1 Skrevet August 6, 2015 Hei, noen som har vert borti dette problemet med golf? Starter bilen og kjører så hopper temp måleren opp og ned mellom 0 og 90 grader, så piper det 3 ganger og varsel kommer på i kjørecomputeren om kjøleveske. Dette skjer et par ganger ved rolig gass pådrag fram til motoren når 90grader og så er den stabil. Noen dager verre en andre. Kan det ha med termostaten på motoren eller temp sensor på kjølevesken? Den har ikke brukt kjøleveske siden jeg kjøpte bilen i januar. Og er det noen som vet hvor antennen til original navigasjon ligger? Når jeg står midt i sentrum av Bergen tror den jeg er i samnanger. Fikk med en perm om alt som var gjort med bilen og der stod det at det var feil på antenne til navi, men ikke gjort noe med. Takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2015 Og er det noen som vet hvor antennen til original navigasjon ligger? Når jeg står midt i sentrum av Bergen tror den jeg er i samnanger. Fikk med en perm om alt som var gjort med bilen og der stod det at det var feil på antenne til navi, men ikke gjort noe med. Takk på forhånd Har ikke du sånn haifinne på taket? GPS antennen ligger vel i denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2015 Jepp det stemmer, godt mulig den gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...