Kombiinstrument (speedometer) A4 b5 SKAFFET!!

Anbefalte innlegg

8d0920900R må være korrekt nr.

fått tak i

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tvilsomt at det er riktig nr. dette er til facelift. altså bl.a digital klokke mot pre face som er analog

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8d0920900R må være korrekt nr.

47 46 55 13

andersstuen@hotmail.com

Jeg har ett med delenr 8d0920900M. Vet ikke om det kan hjelpe deg ? :)

IMG_0799.jpg

IMG_0800.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det har sittet på 1.9 og ikke 2.5 er jeg interisert.

garanterer du at det er iorden og prisen er riktig kjøper jeg det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det har sittet på 1.9 og ikke 2.5 er jeg interisert.

garanterer du at det er iorden og prisen er riktig kjøper jeg det.

Det har sittet på 1.9 ja. Er noen år siden jeg tok det av, da fungerte alt. Får komme med et bud, skulle det vise seg at noe ikke fungerer så kommer pengene dine i retur vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bedre du sier hva du tenker for en pris så tar vi det derifra. disse instrumentene er mer skjøre enn glansbilder så hadde jo vært nydelig hvis det hadde vært mulig å sendt tilbake. er ikke fryktelig masse penger det er snakk om men bare så jævli kjedelig å kjøpe ting som ikke virker hehe-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bedre du sier hva du tenker for en pris så tar vi det derifra. disse instrumentene er mer skjøre enn glansbilder så hadde jo vært nydelig hvis det hadde vært mulig å sendt tilbake. er ikke fryktelig masse penger det er snakk om men bare så jævli kjedelig å kjøpe ting som ikke virker hehe-

Fungerer det ikke så er det bare og kaste, trenger ikke bruke penger på å sende tilbake igjen :) Hehe, aner ikke hva noe slikt går for..bare å kom med et bud så blir nok enig skal du se! Viser det seg å ikke fungere slik du hadde ønsket så får du pengene tilbake :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det er datostemplet 2005. så er iallefall skiftet da.. det som står i min er fra 2003. bilen er fra 2001..

hva med 800 inkl frakt? ligger på alt fra 750-1250 på høggern. http://finndel.no/bildeler.aspx?dk=0730&bk=000701

si fra om jeg er helt på jordet eller ikke.

hva er egentlig km? spiller ikke så stor rolle da jeg uansett om kode til min km, men greiet å se hvor langt det er gått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det er datostemplet 2005. så er iallefall skiftet da.. det som står i min er fra 2003. bilen er fra 2001..

hva med 800 inkl frakt? ligger på alt fra 750-1250 på høggern. http://finndel.no/bildeler.aspx?dk=0730&bk=000701

si fra om jeg er helt på jordet eller ikke.

hva er egentlig km? spiller ikke så stor rolle da jeg uansett om kode til min km, men greiet å se hvor langt det er gått.

Ja, nei tok det av en bil som skulle vrakes av helt andre grunner, så tenkte aldri på km stand. Har ingen måte å få sjekket det på heller. Hvis vi sier 800+frakt da så er jeg med. Som sagt, om det skulle være noe i etterkant, ta kontakt så ordner vi opp :) Sier det bare i og med at jeg ikke har noen mulighet nå til å sjekke instrumentet annet enn at det var ok når det ble tatt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er helt ok.

send konto nr og hvor mye det blir totalt på pm. må pakkes skikkelig inn. kan vel veie opp til 10kg for samme prisen så ikke spar på innpakningen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.