#1 Skrevet Juni 12, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2005 Fine bilder av nice car! Skjefstadfossen ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2005 Stemmer det =) Turbin eller hva det nå er! Fine bilder av nice car! Skjefstadfossen ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2005 Fine bilder av lekker bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2005 Ska litt modifikasjon te å få inn den KKK K1F1F16-turbo'n der da.. fine bilder da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2005 Finfine bilder, men det har jo ramla av deler fra turbo'n din der jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2005 Nice Car! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2005 Ett sp. mål, hvor lang lukkertid er det brukt på bildene du har tatt der? Kult med "løpende" hjul... Fin bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2005 Ett sp. mål, hvor lang lukkertid er det brukt på bildene du har tatt der? Kult med "løpende" hjul... Fin bil.. Jeg tipper han har brukt 1/125 elns. Ikke sikker men ikke langt unna tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2005 fin bil og fine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2005 Fine bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2005 Og jeg som trodde at Ole Opsahl hadde "glemt" turboen sin der oppe.... Fine bilder av en fin bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2005 Sinnsykt stilig at du ikke har sånn ekkel emblemfri grill som alle som styler A4 har .. Smooth bil, fine felger, pent valg av fanger og speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 14, 2005 Skikkelig pen bil du har!..Synst å huske at den sto nesten ved siden av min på Våler (gatebil). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 14, 2005 Fine bilder pluss en meget fin bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 14, 2005 Ble bra bilder ass.. Skulle ønske jeg hadde en så tøff bil å.. Heldig mann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...