#1 Skrevet August 9, 2015 Har en caddy mk1 som jeg driver å pusser opp, Er på utkikk etter en 1,6 td motor fra en mk1. Pusser opp en caddy pickup og trenger en motor Noen som har en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2015 Eg har en 230hk som vurderes solgt Forholdsvis høy prisklasse 20k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2015 Som er en 1,6 td fra en mk1'er? Har du bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2015 Sorry den er fra mk2 men har stått i ein mk1 ligger bilder i tråden om bilen i signaturen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2015 Er det den blå-grønne motoren? Hva er motorkoden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2015 Motorkode 1v den blå grønne ja. Tror muligens det er en nokså komplett orginal golf 1 GTD motor og på lokalet som er Petter Lønning på forumet sin. Den mangler noen småting evt men bør ikke være ett problem å skaffe/bruke fra en annen motor. Regner med du hadde tenkt å ta en lett overhaling uansett. Ny skikkelig turbo skaffer han deg evt det mangler på motoren vet eg.Frakt kan ordnes, men vil komme i tillegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2015 Er ikke 1v en 1,6 bensinmotor a? Ikke en 1,6 td 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2015 Blander eg med koden her nå .? Er en 60 hk turbo diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2015 Vet ikke, jeg skal ikke påstå noe hær. Du kan nok mye mer om motoren din en det jeg kan Fant et par sider med motorkoden på og der står det at 1v er en 1,6 bensin motor og på den andre siden sto det at det var en 1,6 diesel http://www.clubvw.org.au/vwengines http://vag-codes.info/files/engines/vw-engines.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2015 Ja sjekket motorkoden er 1v men motoren mangler turbo og grenrør for tiden. Eg kan sjekke motoren fra golf 1 GTD som står på lokalet om du vil det er en orginal 70 hk motorkode CY tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2015 Det hadde vært kjekt om du kunne ha gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2015 Jepp skal få gjort det haster det ? Er 130+km tur retur så håper å ta det når eg er der ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2015 Det haster ikke, har ikke fått gjort så mye på bilen enda. Er en stund til jeg får satt inn en ny motor. Men på en annen side kan det kan være greit å ha en motor å pusle litt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...