Gokart på "Håskenheim" Andebu FREDAG 14.08 kl 18 med grilling på Ranchen! Nå REFERAT!

Anbefalte innlegg

Blir med på kjøringen om det fortsatt er ledig : smil :

 

Kjempebra! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg burde jo ha nevnt at det selvfølgelig er gjev PREMIE til VINNEREN av gokarten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg burde jo ha nevnt at det selvfølgelig er gjev PREMIE til VINNEREN av gokarten!

 

Passer perfekt siden jeg har ledig plass på hylla : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer perfekt siden jeg har ledig plass på hylla : haha :

 

Og likevel er jeg nok helt sikkert på at du må jobbe for seier'n, Tarek! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som har egen hjelm: Sist gang vi var der ble det opplyst om at vi måtte ha helhjelm, så ta den varianten i stedet for halvhjelmen som er bedre egnet inni en bil!

 

Grisevarmt allerede og meldt supervær utover kvelden! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For den som enda lurer - ikke gjør det: MØT OPP! Dette blir en knallbra kveld både på gokarten og på Ranchen! Det er plass til flere på begge steder! ;)

 

Til info: på Ranchen finnes x-antall typer Ketchup & Sennep, sprøstekt løk, potetsalat og en salatbolle med dressing til.

Har du ikke handlet før, så ta turen bortom enten Meny eller Rema på Revetal sentrum etter gokarten - masser med gode grillforslag til en sulten stakkar der.

Kvikksølvet på Ranchen viser (på skyggesiden) i øyeblikket 30°C.... :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS!!!!!

Møt opp i god tid, ser ut som noen har reservert banen etter kl. 19.. Vi skulle allikevel rekke 3-4 heat fra kl. 18!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok bare tilskuer denne gang. Men kommer[emoji4]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg gjerne ut litt bilder osv fra i går hvis noen tok bilder med skikkelig kamera.

Takk igjen til A-B og B-E for oppholde på Ranchen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg gjerne ut litt bilder osv fra i går hvis noen tok bilder med skikkelig kamera.

Takk igjen til A-B og B-E for oppholde på Ranchen.

 

Bilder kommer - fra alle mulige kameraer! ;) Samt referat!

 

Selv takk for at du kom og var med og lagde god stemning! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før resultatene blir lagt ut, må jeg bare minne dere på at hylla var full alikevel : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder kommer - fra alle mulige kameraer! ;) Samt referat!

 

Selv takk for at du kom og var med og lagde god stemning! :glad:

 

Herlig!

Syns det var veldig morro i går jeg. Gleder meg til mer slikt! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misunnelig på alle som var med igår, alltid god stemning og bevertning på ranchen.

 

Neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solen skinte varmt og godt og sommerstemningen var på topp da vi ankom gokarten på "Håskenheim". Her ble vi etterhvert en god gjeng og de modigste av oss - 5 stykker - dro på seg kjøredresser og hjelmer og lot det stå til på banen! Heiagjengen bestod av 4 blide sjeler (og av like mange årsaker til ikke å kjøre...)!

Det ble bra kniving i teten og morsomt for heiagjengen når det var litt action på banen! Til syvende og sist var det Jan Ivar som stakk av med seieren foran BE og Lars, og det var jo like greit siden Tarek ikke hadde plass på hylla til flere premier, likevel. Kristin blandet seg med gutta og stilte som eneste jente på banen også med god gokart-erfaring!

Jan Ivar stakk av med den gjeve premien som sagt - en sjokolademedalje! Vi gratulerer gokartmesteren i Vestfold lokallag 2015 med en velfortjent seier - og knallbra rundetid: 1:11:897!!! :tilber:

 

Svette, opprømte og ved godt mot kjørte vi kortesje til Ranchen hvor Cato ventet. Kjempehyggelig at Lars-Erik og Tarek også ble med! Og at Anders stilte selv om formen ikke var på topp! :)

Noen tok veien innom Meny/Rema for å fylle på noe etbart.

Tunet ble etterhvert fylt opp gjeve og spennende biler som pyntet bra! Noen fikk også en omvising av garasjebilene, som heller ikke er så verst å se til.

Grillen ble tent og sultne sjåfører og tilskuere heiv seg over så grillfettet sprutet! Rundt langbordet ute i paviljongen ble vi hele 10 stk! : ja :

Selv om sommerkvelden var lun og varm var deg godt med både varme i taket samt pledd når natten ség på. Spesielt da undertegnede åpnet isbaren (dessverre ingen bilder av denne!)

 

Guro og Jan Ivar viste oss hele den flotte Nordkapp-turen med bilder og fyldige historier - tusen takk for at dere delte! :)

 

Det kom også 3-ikke medlemmer (venner av Jan Ivar) til Ranchen utover natten i både en Scirocco og El Camino - som også pyntet fint på tunet!

 

Gokart-treffet som kom i stand på kort tid vil jeg si ble en vellykket kveld som endte langt inn i neste dag, siste ekvipasje forlot tunet først 01.30!!

Tusen takk til hver især som tok turen! :klapp:

 

En stor takk til Guro som stilte som kveldens hoff-fotograf - bildene kommer straks!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si til alle oppmøtte, tusen takk for en hyggelig kveld!

Håper og se flere på banen neste gang, da vi hadde det veldig morro:)

Synd noen var syke :/

Også vill jeg si tusen hjertelig takk til ab be for en fantastisk hyggelig kveld på ranchen, med mange gode historier og fremvisning av diverse ute og inne dyr :D salamanderen var utrolig kul:D

Og takk for at folk ville ta del i vår Oslo Nordkapp histore :)

 

Dette MÅ gjentas, og var du ikke med, så BLI MED NESTEGANG!! :D

 

Igjen, TUSEN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2015_21880_zpsndcew2xk.jpg

2015_21881_zpsfeomvn3j.jpg

2015_21882_zpszsj0sbbm.jpg

2015_21883_zpsyfwlumvw.jpg

2015_21884_zpsaw9zyu2l.jpg

2015_21886_zpsdwejvbze.jpg

 

- - - Updated - - -

 

2015_21889_zpsxwmtdclu.jpg

2015_21891_zps1u7pa3df.jpg

2015_21897_zpsnaopvvlu.jpg

2015_21898_zpsgzk4gpgs.jpg

2015_21899_zpsewwjmgjw.jpg

2015_21900_zpsqrkptduw.jpg

2015_21903_zpsddoyn6a0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2015_21905_zpsf1clwfzn.jpg

2015_21910_zps6fbzogqm.jpg

2015_21914_zpshngbwo3b.jpg

2015_21916_zpssnskhxqa.jpg

2015_21918_zps1ueyuewn.jpg

2015_21921_zpsibqqg2jc.jpg

2015_21922_zpsww92fkwl.jpg

 

- - - Updated - - -

 

2015_21923_zps7e6n0xve.jpg

2015_21924_zpsb63engdf.jpg

2015_21925_zps7a6hjxco.jpg

2015_21927_zpsja2ojygg.jpg

2015_21929_zpsznqemlmt.jpg

2015_21930_zpskobjkteg.jpg

2015_21932_zps3vdyhpg9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_6930_zpsr4jin6py.jpg

IMG_6934_zps0p791z2e.jpg

IMG_6936_zpsx53qiqk7.jpg

IMG_6937_zpsckimuwsm.jpg

IMG_6938_zpswvnypuzd.jpg

IMG_6939_zpsifa7lkwv.jpg

IMG_6942_zpsyfsrf68i.jpg

 

- - - Updated - - -

 

IMG_6946_zpskfpnbu4p.jpg

IMG_6947_zpssmxmo2qv.jpg

IMG_6948_zpsvsc1xude.jpg

IMG_6950_zpszbcopx09.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en herlig kveld med en herlig gjeng![emoji4] Dette var savnet! Blir bra å komme seg på treffet og flere kvelder[emoji4]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.