#1 Skrevet August 10, 2015 Vurderer å kjøpe en MK4 med bulk i kanalen. Skaden har nylig skjedd så det er ikke begynt å ruste noe. Så lurer på om det vil bli feil på en eu kontroll? Pga mulig redusert bæreevne eller noe sånt? Eller er det kun rust som blir slått ned på? Et dårlig bilde av skaden, fått seg en god bulk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2015 Kan ikke skjønne de skal si noe på det. Ytre kanal på de fleste biler er stort sett bare en tynn plate, det er det indre som er bærende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2015 jeg har bulk i ytre kanal på ene sida (ho mor kjørte på en sånn pen stein for mange år siden) Aldri blitt kommentert på EU, men så litt mindre ut enn den på bildet ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2015 Nye kontrollpunktene sier vel noe om deformering av bærende konstruksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2015 Nye kontrollpunktene sier vel noe om deformering av bærende konstruksjon Det jeg lurte på om kunne ha noe å si her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2015 Nye kontrollpunktene sier vel noe om deformering av bærende konstruksjon Hmm, har ikke lest de nye punktene alt for nøye - skal innrømme det. Men er en ytrekanal på 0.9mm(?) bærende? Den er vel bare der for pynt, samt dekke til indre kanal osv...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2015 Tja har du rusthull midt på kanalen får du 2er feil å det går under rust i bærende konstruksjon uansett om det kun er 0,9mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2015 Kanalen på min Bora (MK4) har blitt jekket langt oppi gulvet og jeg fikk ikke feil på kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...