#1 Skrevet August 11, 2015 (endret) Selger mine Audi S8 felger da bilen jeg skulle ha de på ble solgt. De har noen små kantskader og småriper, men er rette og fine! Enkel jobb å få reparert skadene og ny pulverlakkering. Felgene er 9x20" 5x112 ET45 senterhjull 57,1mm. Delenummer 4E0 601 025 AP Hentes i Skien. Kan eventuelt møtes for overlevering når det passer meg, og forskuddsbetaling av felgene. Sendes ikke! Pris: 7000kr Finn.no: http://www.finn.no/62833884 (Det ligger også flere bilder her.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2015 Kan leveres i Oslo/Asker-området fredag 21.08 dersom noen ønsker overlevering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2015 Disse trur jeg hadde kledd A8'n min. Så synd at jeg bor i Nord Norge. Men skal se om det er noen som kjører forbi der i nærmeste fremtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2015 Det kan hende at jeg kan ordne med frakt av felgene neste uke hvis jeg skulle få tak i noen pappesker for 20" felger. Oppdaterer isåfall tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2015 Opp igjen! Har pappesker til å sende disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2015 Hei, jeg byr 6000,- inkl frakt til Bergen? Har vi en deal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2015 Da var disse solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...