#1 Skrevet August 11, 2015 (endret) Selger ryggekamera for Passat 3C / B6 stasjonsvogn da bilen det var tiltenkt ble solgt.Komplett kit for ettermontering. Må kodes inn til systemet. Kjøpt fra Bilkomponenter.no, nypris 5590kr (http://www.bilkomponenter.no/products/originalt-ryggekamera---ettermontering---vw-passat-3c-variantstasjonsvogn)Sjekk kompabilitet med din bil!Pris: 4000kr SOLGT!Kan sendes, eventuelt hentes i Skien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2015 Kan leveres i Oslo/Asker-området fredag 21.08 eller på rudskogen lørdag 29.08 dersom noen ønsker overlevering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2015 Bump! Ingen som vil ha ryggekamera til Passaten sin for en billig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2015 Opp igjen! Kan sendes raskt eller møtes for overlevering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2015 NY PRIS 3000kr! Klar til å sendes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2015 Bud ønskes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2015 Er det virkelig ingen som vil ha eller trenger denne? Gi gjerne bud da den skal vekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2015 Jeg vil veldig gjerne!! Men det passer ikke passat fra før 2008 Om bakluke følger med på kjøpet så kjøper jeg tvert! [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2015 Bakluke finner du på bilhoggeri vet du Ellers er det bare å lage litt større hull til håndtaket ditt! Du har jo pusset og lakkert litt på luka di fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 19, 2015 Hah, har vurdert begge deler, men det blir for mye jobb og evt penger bare for å få kamera [emoji14] Men da skal jeg slutte å rote til salgstråden din(mer enn jeg har gjort) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2015 Opp igjen! Tar imot skambud da jeg ikke har noen grunn til å ha dette liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 27, 2015 Opp igjen! Tar imot skambud da jeg ikke har noen grunn til å ha dette liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2016 Opp igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 25, 2016 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...