#1 Skrevet August 11, 2015 (endret) Selger ett sett med orginale LED skiltlys til VW Passat 3C / B6 stasjonsvogn da bilen de var tiltenkt ble solgt. Følger med ledninger, lamper og stikkere for montering i biler som ikke har dette orginalt. Flott guide følger i denne linken: http://forum.vacn.no/showthread.php?269206-How-to-Bygge-om-til-originale-LED-skiltlys-p%E5-Passat-3C&highlight=3c+led+skiltlys Nypris etter rabatt hos merkeforhandler 523kr, selges 350kr. Kvittering fra nytt medfølger. Kan hentes i Skien eller sendes for kjøpers regning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2015 Vet du om disse vil passe på min 2012 Skoda superb? Mener disse har samme type skilt lys som passat men er usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2015 Det vet jeg desverre ikke. Anbefaler deg å sjekke i tråden jeg linket til og sammenligne med dine skiltlys for å finne ut av dette før eventuelt kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2015 Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg tror de kun passer til B6 med "ny" type bakluke, om du ikke var klar over det. Dvs fra 2008 og nyere eller noe sånt Eldre versjoner har ikke tilkobling med ledning/plugg, kun kontaktflater på hver side av lampa. (kjøpte feil til min en gang..[emoji14] ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2015 Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg tror de kun passer til B6 med "ny" type bakluke, om du ikke var klar over det. Dvs fra 2008 og nyere eller noe sånt Eldre versjoner har ikke tilkobling med ledning/plugg, kun kontaktflater på hver side av lampa. (kjøpte feil til min en gang..[emoji14] ) Takk for info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2015 Kan leveres i Oslo/Asker-området fredag 21.08 eller på rudskogen lørdag 29.08 dersom noen ønsker overlevering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2015 Hvis du ikke har solgt disse før rudskogen så tar jeg de da. Reiser bort dit den helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2015 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...