#1 Skrevet August 11, 2015 Låsen på lokket er knekt. Jeg finner imidlertid ikke ut av hvordan jeg får skrudd av/løsnet lokket. Sikkert noen plastdeksler som må vippes løs, men hvor starter jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2015 Om jeg ikke tar helt feil så er det bare å åpne lokket å klemme sammen plastikk hengslene som du ser fra insiden av rommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2015 Takk for forslaget. Du er åpenbart inne på noe, men er det virkelig bare å klemme? Selv klarer jeg å klemme slik at den ene siden løsner, men det skal mere krefter til for å klemme ut begge samtidig. Da er jeg redd at hengslene knekker (det er jo ikke så farlig på lokket jeg tar ut, men ille om det skjer på det som skal inn). Kanskje Audi-verkstedet bruker et spesielt verktøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2015 Har hatt av en del slike, å da har jeg bare klemt de sammen. Kan hende det holder å klemme den ene, så får du vippa den ene siden opp. Har som nevnt gjort dette noen ganger uten problemer, de er lit harde men har nå fått det frahverandre uten at noe har knekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2015 Skal nok bare klemme sammen og vippe ut, ja. Du får ny lås fra Kina til en 40-lapp, i hvertfall til B6/B7.. Selv skjønner jeg ikke helt hvordan selve lokket er satt sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...