#1 Skrevet August 11, 2015 (endret) Vurderer å selge min 1977-modell VW Derby LS som et fint oppussingsprosjekt! Bilen fremstår som veldig bra teknisk og er EU-godkjent til 04.2017. Bilen starter og går fint, men bærer litt preg av å bli lite brukt. Kosmetisk trenger bilen en oppstrekk, og selges som et oppussingsprosjekt til en med friskt mot Bilen er en 1,3l 60hk bensin(motorkode HH) med 91500km på telleren. Har rullet ca 1800km i mitt eige. Mye påkostet siste åra jeg har hatt den (3år), kan bl.a nevne: -Senkesett TA -Hjullager og hjulnav forran begge sider -Fjørbeinslager og fjørbeinstopper -Bærearmer m/bærekule begge sider forran -Batteri (2år gammelt nå) -Starter -Bakre eksospotte -Innsugspakning -Nytt fordelerlokk, rotor og pluggkabler -Ny stift Nylig hatt service med skift av olje/filter og plugger, samt skiftet stift, justert stiftåpning/kamvinkel, tenning og justert ventilklaringer. Av andre deler som jeg har liggende som vil følge med ved et evt salg er: -4 nye framskjermer, 2 nye orginalskjermer kjøpt hos forhandler, 2 glassfiber. Skermer trenger byttes pga rust -Ny nedre del av frontplate i glassfiber. Trenger byttes pga rust -Nesten komplett pyntelist-sett utv. -Bunnpannepakning -4 nye 175/55-15 sommerhjul -Vinterhjul 155/80-13 nesten nye -6,5x15 sommerfelger på 155/60-15 sommerdekk, nesten helt nye Holder til i Måløy, Sogn og Fjordane. God mulighet for en sjelden bil og fint prosjekt mot vinteren! Nåes på tlf 97097937 etter kl 15.30 og på epost: nyborg_93@hotmail.com Selges samlet alt sammen for 20 000,-/bud Felgene på øverste bilde følger med. IMG_3559 by Jonathan Nyborg, on Flickr IMG_3536 by Jonathan Nyborg, on Flickr IMG_3561 by Jonathan Nyborg, on Flickr IMG_3531 by Jonathan Nyborg, on Flickr Stemningsbilde, avbildet med 9x14 og 8x14 ET15(NB! Følger ikke med!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2015 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2015 Ny pris! Kurrant vinterprosjekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2015 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2016 Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...