#1 Skrevet August 11, 2015 Byttet indre og ytre endeledd for en tid tilbake. Skulle ha bilen på 4 hjulskontroll, men fikk telefon fra verkstedet at de ikke fikk hjustert ihht verdier. Tok i dag en titt oppi motorrommet og så at indre endeledd på høyre side var feil vei. Har nå snudd dette, men er redd for at jeg muligens kan ha byttet om på venstre og høyre, eller er de like? Er ikke så gira på å kjøre bilen til ny 4 hjulskontroll for å få samme beskjed. Blir fort endel penger ut av dette. Noen som vet om det er forskjell på h/v indre endeledd? Og hva er eventuell forksjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2015 Det er kanskje noe med krumming av enden? Forskjellig i følge ETKA, men de spesifiserer ikke selve den indre delen.. http://audi.7zap.com/en/rdw/audi+100+avant+quattro/a10q/1994-139/4/419-419015/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2015 Er ETKA jeg også har brukt til å prøve og finne ut av dette. Men eneste jeg finner forskjell på er selve endeleddet. Som du selv sier, det spesifiseres ikke over indre. Tror jeg får ta en telefon til møller å høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...