#1 Skrevet Juni 12, 2005 Da har jeg noen bilder av de nye porsche bremsene mine Det ble litt bedre enn ufo skivene ja Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2005 Enda ett til litt lengre unna .... Samt ett bilde av hele bilen, da med 40 mm H&R senkefjærer ..... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2005 Oi oi.. det var jo helt nydelig å se på da.. er sånt dyrt eller?? og hva er min felg størrelse etter man har fått montert noe sånt? Har lyst på slikt jeg og.. og nå må jeg nesten ha litt mer bremse kraft også hehe (ler rått) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2005 nydelig! dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2005 http://www.protrim.no Disse gutta leverer porsche kit til ca 18,5k på de fleste biler ......da kan de også lage egne bracketter, slik som dem har gjort med min...... De var en av få som klarte å lage ett sett som passet fjærbena på bilen min.....Minuset er at brackettene som må spesial lages til biler er da ikke TUV godkjent... Har du nyere bil så kan du sikkert kjøpe alcon, movit osv som er TUV godkjent. Jeg måtte langt over 30k for å få sett som var TUV godkjent ......da gikk jeg heller for http://www.protrim.no gutta ..... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2005 Ett større bilde, men dårligere kvalitet.... Jeg må se bilen ble mye råere med de røde kalipperne foran Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2005 H&R fjærnene er lilla og ganske forskjellig enn sachs fjærene i "bånn" (gjelder bak altså).....på H&R så ligger den 4-5 ringer som ligger "helt sammen" ...... Ett bilde av dem(bak) sammen med de nye koni demperne også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2005 Tor: Jeg kjører med 18", men man burde ha 17" felg.....kanskje enkelte 16" går... Men det mest dybden det går på....Men TSW felgene min så har jeg 1,5 cm mellom kalipperen og felgen og det er GOD plass .... Så her vil jeg tippe at mange felger kan slite pga at dem ikke bygger langt nok utover .... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2005 Knallfint, ivertfall skjønner de som har eller har hatt UFO at dette er det absolutte "vendepunkt"... Grattis med nye bremser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2005 takker Jeg har sliti med masse kast i ufo skivene, så det var deilig å bremse i 120 uten at rattet ristet meg ut av bilen omtrent ...... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2005 Bare ett ord som passer her.....hærlig!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2005 Ååå, savner bremser gitt........ Flotte greier, godt å se at noen prioriterer å stoppe også! J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2005 Hvor store skiver er det du har satt på? Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2005 http://www.protrim.no Disse gutta leverer porsche kit til ca 18,5k på de fleste biler ......da kan de også lage egne bracketter, slik som dem har gjort med min...... De var en av få som klarte å lage ett sett som passet fjærbena på bilen min.....Minuset er at brackettene som må spesial lages til biler er da ikke TUV godkjent... Har du nyere bil så kan du sikkert kjøpe alcon, movit osv som er TUV godkjent. Jeg måtte langt over 30k for å få sett som var TUV godkjent ......da gikk jeg heller for http://www.protrim.no gutta ..... Robert sandtler leverer kit med tüv til ca 20k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2005 Hvor store skiver er det du har satt på? Lars Det er 323 x 32 skiver ...... kjører med ferrode klosser ... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2005 sandtler leverer kit med tüv til ca 20k Ok...Det viste jeg ikke....... Når du nevner det så klarte faktisk ett firma til (husker ikke navnet) å levere TUV godkjente kitt.....tror dette kostet 21k.... Men men, nå er dette satt og får håpe at biltilsynet ikke er så vrange hvis jeg blir stoppet for kontroll Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 14, 2005 har bare en ting å kommentere: helt rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 23, 2005 Rått oppsett på bremser!! Hvilket innpress har du på felgene dine Robert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 23, 2005 Rått oppsett på bremser!! Hvilket innpress har du på felgene dine Robert? takk Har ET35 på felgene mine..... Tipper jeg har ca 1,5-2,0 cm klaring. proTrim gutta lagde navet slik at jeg fikk 4-5 mm ekstra "til gode" med tanke på klaring. Men så i ettertid at det gikk veldig fint med TSW Venom felgene, så det var egentlig ikke nødvendig.....men kanskje greit til neste gang jeg kjøper nye felger Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 23, 2005 takk Har ET35 på felgene mine..... Tipper jeg har ca 1,5-2,0 cm klaring. proTrim gutta lagde navet slik at jeg fikk 4-5 mm ekstra "til gode" med tanke på klaring. Men så i ettertid at det gikk veldig fint med TSW Venom felgene, så det var egentlig ikke nødvendig.....men kanskje greit til neste gang jeg kjøper nye felger Robert Ok skjønner. Stusset litt på navet ditt ja, for slik er de ikke orginalt. Men skjønner at kittet koster når man må lage nav også. Navet er vel bare skrudd fast i eksisterende nav eller? Holder på med å samle inn priser selv. Vil slippe eksta nav,men ditt ser jo NICE ut!!! Trodde faktisk du hadde ET på rundt 30 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 23, 2005 Ok skjønner. Stusset litt på navet ditt ja, for slik er de ikke orginalt. Men skjønner at kittet koster når man må lage nav også. Navet er vel bare skrudd fast i eksisterende nav eller? Holder på med å samle inn priser selv. Vil slippe eksta nav,men ditt ser jo NICE ut!!! Trodde faktisk du hadde ET på rundt 30 jeg Såvidt jeg har forstått det så er skivene og navet i 2 forskjellige deler, mens på det gamle(og mange andre sett) så er skivene og navet i ett !! Er det ikke slik det er ? Jeg er ikke 100% sikker nå, men har forstått det slik...... Så det "nye navet" mitt er vel bare skrudd rett på ??? Det må vel være slik...... mulig jeg tar feil her altså .... Alt av nav, skiver, stål slanger, kalippere, klosser og brackett var med i pakke løsningen ... Men kan dette navet koste så mye egentlig ? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 23, 2005 Såvidt jeg har forstått det så er skivene og navet i 2 forskjellige deler, mens på det gamle(og mange andre sett) så er skivene og navet i ett !! Er det ikke slik det er ? Jeg er ikke 100% sikker nå, men har forstått det slik...... Så det "nye navet" mitt er vel bare skrudd rett på ??? Det må vel være slik...... mulig jeg tar feil her altså .... Alt av nav, skiver, stål slanger, kalippere, klosser og brackett var med i pakke løsningen ... Men kan dette navet koste så mye egentlig ? Robert Ok da har jeg forstått rett. Har sett på slike løsninger som deg og "nav" i skive. Ok at det bygger såpass ut ift felgvalg og felgstørrelser. Fikk pris på nav som skulle bygge litt mer ut slik at jeg får 16" på. Ble 1-2k dyrere,men da større muligheter som deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 23, 2005 Er dette laget på originale UFO-fjærbein? Og hvis ikke, kan jeg ta med en 16" felg og prøve denne på din løsning når jeg kommer for å hente S6-fjærbeina? Hadde vært kjekt å se om de passet på.. Noen har i hvertfall fått det til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 23, 2005 Men du Robert? Bruker du ikke støvkapper? Har hørt på slike og kommer til å kjøpe fra MB som har 320mm som standard. Noen lapper ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 23, 2005 Bjørn Eirik: Dette er laget til std fjærben (ufo beina), men selv laget brakett. Du kan teste felger på min hvis du vil ja ....men kanskje ikke så aktuelt siden jeg kjører det på ufo fjærbena ? Bjørn Tore: Støvkapper.....Tror muligens ikke det ....hva og hvordan ser dette ut ? (Har hørt om det, men veit ikke om det er på mitt sett) Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...