#1 Skrevet August 12, 2015 Hei Noen som tar på seg justering/kalibrering av to doble 40"Dellorto-forgassere i Mjøsområdet? Selvfølgelig mot betaling. Ev noen som kan tipse meg om noen som kan gjøre det? Motor står i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2015 Volden :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2015 RS motor på Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2015 Må innrømme jeg er ganske lost når det gjelder gasserjustering,hva menes med trimmingsgrad? Motoren fusker og nøkker som faen og det smeller i potta,skyldes dette at spjelda ikke åpnes likt?Eller går den for fett eller for magert? Vil ha litt mer kjøtt på beinet før jeg ringer noen av disse kara... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2015 Må innrømme jeg er ganske lost når det gjelder gasserjustering,hva menes med trimmingsgrad?Motoren fusker og nøkker som faen og det smeller i potta,skyldes dette at spjelda ikke åpnes likt?Eller går den for fett eller for magert? Vil ha litt mer kjøtt på beinet før jeg ringer noen av disse kara... Fikk beskjed om at smell i potta er fordi den går magert (ihvertfall på boble). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2015 RS motor på Gjøvik Takk for anbefaling! Robert løste gasser-problemet og bremset motoren.Ryddig,grundig og dyktig kar.Anbefales på det sterkeste!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...