#1 Skrevet August 13, 2015 Noen som har en hattehylle til Golf 2 til salgs? Den kan ikke ha utskjæringer til høytalleer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2015 Jeg er nesten sikker på at jeg har en så å si 100% strøken original stående hjemme i garasjen hos gamlingene. Skal prøve å få sett på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2015 Det hadde vært kjempe bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2015 Beklager forsinkelsen, fikk ikke vært hjemme hos opphavet før i går. Her er bilder - rimelig strøken vil jeg si. Tidligere eier av golfen hadde kjørt ca 3 timer hver vei for å hente denne til bilen for noen år siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2015 Sendt deg en PM Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...