Vannslangesett til UrS4 /AAN, do88 og alternativer?

Anbefalte innlegg

Nazze kjørte pent hjem i går, men han måtte tydeligvis spy når han hadde stått en stund. Kjekt at det ikke skjedde på parkeringen på jobben, egentlig..

Så jo på revnen at slangen var 'godt ferdig', så da er det vel på tide å bytte alle. (Har alt byttet den mellom vannmanifolden og turborøret..)

Så jeg kikket litt, og do88.no har jo et kit som ser bra ut, og havner på 2400,- med klemmer.

Er det noen andre (kjappe/rimeligere) alternativer der ute? Tror ikke jeg orker vente på ting fra Kina denne gangen! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har innsugsslange fra DO88 og kjøpte fult kitt til min gamle 940 husker jeg. Meget fornøyd med passform og kvalitet.

Jeg syns prisen er litt stiv men er verdt det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, med blå får man jo automatisk minst 25hk ekstra, i hvertfall i følge Biltilsynet! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt dem en rabattavtaleforespørsel, så får vi se! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt dem en rabattavtaleforespørsel, så får vi se! :)

om du får rabatt bestiller jeg også gjerne et sett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabattavtale på plass, og slangene var helt prima! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes bra ut :) Hvor mye får vi i rabatt og har de noen rabattkode?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må se på hovedsiden under landsdekkende rabattavtaler, men generelt er det 10%.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.