S4 c4 2,2 "servo" pumpe, gear kule strøken, hjul lister s6 pluss +++

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt lekasje i servo pumpa rundt disse forbanna skruene på topp og bunn av pumpa. Så no må eg ha ny ytter del av pumpa evt heile.

 

Er og på leit etter innstegs lister begge sider, disse som er på "øvre del av kanal og under dørene når di er igjen.

 

Evt fin eller midre rust skadet visker list, den over nederste del av frontruta og under viskerene.

 

strøkent glass til instrument, har sprikk i min, og ganske strøken bil ellers..

 

dempere av noe senk, stivere og litt lavere. Har hand på noen fjører, men vil nok trenge nye dempere og.

 

klima kontroll s4 93 mod. Ac (ikkje i bruk)

 

pakkning til bakluke på bil, vil ha ein fin og skade fri..

 

blinklys s6 kvite

 

s6 (pluss)? lister utpå hjulbuene. disse som "bygger" ut bakskjermen litt.. trenger ikkje vere strøkne da eg fikser alt. Sjelden vare vist..:/

 

Ellers kjem det nok meir her! Er jo ein s4;-p hehe. Håper og få klart til årstreffe, og teste den skikkelig:-)

 

Mvh Bjarte Bentås Åberge:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gule koni dempere bak ( noe brukt) og servopumpe . Har kanske blinklys og pakning også , 5 lr 6 trins kule da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klimakontroll fra en '97 S6 tilsalgs ( med rød belysning - den typen du skal ha ) send pm !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.