1999 VW Passat 3B 1.8T Lim Royalgrønn selges.

Anbefalte innlegg

Hei. Da må Passaten min selges, og vike plassen for annen bil, etter mange års trofast tjeneste.

Ligger annonnse på Finn nå: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=62053236

 

Bilen står nå i 37000,- Men om noen er intr., så er jeg åpen for å diskutere prisen. Ikke noe bytte av bil dessverre.

Grei ungdomsbil :D

 

Bilen er velholdt, fullt servicehefte. Det er 3 eiere, en mann fra Arendal, og barnebarnet hans, i tillegg til meg da. Har eid bilen i de siste 8 åra, og kjørt gode 130.000km med den selv.

Bilen er hellakert i org. farge tidligere. Lakkerte lister og fangere, japanlist i frontfanger og Votex leppe, øyelokk og emblemfri grill. Pga. noe gravrust som ikke ville gi seg med å komme tilbake, ble begge framskjermene byttet nå før sommeren.

Bilen var senket litt før jeg fikk den, men det var ikke godkjent, og av billig type. Så jeg har montert KW V2 Inox-Line Gewindefahrwerke på den, og dette er godkjent i vognkort.

Den er trimmet med BSR Steg 3 kit, kjøpt på Autopower i Arendal. Det består av chip + eksos fra turbo til enderør. 3"downpipe, med racekat, og 2,5" cat-back anlegg. Doble endestusser. Les mer om det her: http://sv.bsr.se/trimsatser/t/618

 

Byttet mye slitedeler, men nylig er det verdt å nevne:

Bremser bak + PKK utført høst 2014

Bremser foran + service utført våren 2015

Byttet pakninger på kjedestrammer og toppdeksel for å fjerne oljesvetting.

 

Det er 17"vinterfelger med piggfrie Dunlop. må nok påregne 2 nye før vinteren.

19" sommerfelger som er nå demontert, pusset og nylakkerte i mørk, semi-matt farge. Lakken var litt slitt og måtte ha nye dekk uansett, så derfor ble de tatt av, og felgene hellakkert. Står uten dekk nå, så ny eier kan igrunn velge om han vil ha dekk med, og i tilfelle hvilken prisklasse. Jeg kan skaffe dekk og legge om før salg.DSC00196.jpg

DSC00199_2.jpg

DSC00197.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salg på nyåret! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpedidump!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.