Anbefalte innlegg

Ja ja endelig kom det no penger inn på kontoen som jeg så vidt fikk sett noe til men resultatet sier at det gikk til noe fornuftig hvertfall...

Fikk satt på gulekoni coilovers foran og bak,,,nye øvre og nedre bærearmer,dekk og felger fikk jeg kjøpt,+rs4 grill

Så når jeg endelig ble ferdig med bilen og kjørt den i 3 timer så gikk turen rett til Sebra bilglass for toning av ruter...

Noen bilder....

Audien min 001 forum bilde.JPG

Audien min 004forum bilde 2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen flere bilder

Audien min 005forum 4.JPG

Audien min 008forum 5.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og her til slutt har vi grillen...

Jeg ble hvertfall fornøyd med resultatet mens kjerringa står med øksa og lusker etter meg...

Audien min 014for 6.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ingen positive meldinger å få her...hva ble galt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig pen bil. Dette har du gjort helt riktig.( I mine øyne)

Eneste jeg ville vært foruten er øyelokka. Kjerring med øks har vi set før så det er ike noe å bry seg om. En liten blomster og litt gode ord så er det utrolig hva som går gjennom her i hvertfall. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil men jeg likte ikke felgene,skulle hatt enten RS4 eller RS6 felger i 19". : rock : Men,smaken er som baken. ;) Og poenget er jo at DU liker det.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble skikkelig fin med tona ruter! Eneste jeg synes att du skal gjøre er og fikse noe chrome lister og slikt rundt vinduene dine, som A6/passat har. Jeg synes det kler svarte biler, vis du skal gjøre noe mere med bilen da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil men jeg likte ikke felgene,skulle hatt enten RS4 eller RS6 felger i 19". : rock : Men,smaken er som baken. ;) Og poenget er jo at DU liker det.. : smil :

da skal du se de felgene i real life. de er sykt pene og jeg synes tom har gjordt et utrolig riktig valg av felger... tidsriktig og ikke minst så passer de utrolig godt på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes RS4 og RS6 felga er brukt opp på en måte...jeg synes det er fint jeg også men ville ha noe som ikke alle har vis du skjønner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble skikkelig fin med tona ruter! Eneste jeg synes att du skal gjøre er og fikse noe chrome lister og slikt rundt vinduene dine, som A6/passat har. Jeg synes det kler svarte biler, vis du skal gjøre noe mere med bilen da.

Tanken er der...har sikla på det så får se hva lommeboka strekker til etterhvert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal du se de felgene i real life. de er sykt pene og jeg synes tom har gjordt et utrolig riktig valg av felger... tidsriktig og ikke minst så passer de utrolig godt på bilen.

Takk skal du ha Arve...synes de kledde den godt selv også

men det er jo smak å behag seff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene så veldig fine ut de. Hva slags?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene så veldig fine ut de. Hva slags?

tsw 18".........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,felgene er sikkert mye finere i virkeligheten enn på bilder. ;)

Er det orginal fanger eller S4 fanger? Pen bil! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt Chrome lister? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den her når du la den ut, men glemte å kommentere... : rolleyes

Ble sinnsykt pent, syns du fortjener skryt. Alt er gjort slik jeg selv ville gjort det..

10 poeng! :)

Men du burde tenke litt på kromlister ja, det syns jeg er neste skritt her.

Viss du selv syns det kan bli fint da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan svare litt for tom her jeg da....

Det er orginal fanger enda (hehe)

når det gjeller crom listene rundt vinduene så gå inn på denne linken å se hva du finner der.

http://www.chrom-tuning.com/onlineshop.php

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er org fanger som sitter på min ja....har lyst på s4 fangeren tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den her når du la den ut, men glemte å kommentere... : rolleyes

Ble sinnsykt pent, syns du fortjener skryt. Alt er gjort slik jeg selv ville gjort det..

10 poeng! :)

Men du burde tenke litt på kromlister ja, det syns jeg er neste skritt her.

Viss du selv syns det kan bli fint da...

Ja jeg har lyst på de krom listene rundt vinduene hvertfall...noe mere krom kommer jeg ikke på akkurat for øyeblikket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er masse som kan byttes ut i crom, men det er jo selvsagt begrenset hvor mye det løfter bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er masse som kan byttes ut i crom, men det er jo selvsagt begrenset hvor mye det løfter bilen.

ja det er sant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gjort dette og har bilder? er det bare å lime på?

Ja bilder hadde vært noe...men tror du detta er noe man limer på assa...hmm...da skal ikke jeg ha hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble fin med soting og de nye felga ble nice:)

enig at rs4 og rs6 felger begynner og bli ganske oppbrukt så si alle har jo slike felger nå for tia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.