Anbefalte innlegg

Ja bilder hadde vært noe...men tror du detta er noe man limer på assa...hmm...da skal ikke jeg ha hvertfall

oversatte dette til engelsk

Chrom-Fensterleisten Limousine

Es handelt sich bei dem Artikel um verchromte Leisten für die Fensterahmen links und rechts, also die kompletten Leisten für die Fensterumrahmung im Chrom-Look, des Audi A4.

Die Leisten haben eine Breite von 9mm.

Dieser Artikel ist passend für den Audi A4 B5 Limousine.

Diese Chromleisten werden nach einfacher Anpassung laut mitgelieferter, bebildeter Montageanleitung auf die gereinigten Gummileisten aufgeklebt. Auf den Leisten ist bereits ein spezielles Karosserieklebeband angebracht, das extrem gut hält. Auf einigen Fahrzeugen sind diese Leisten schon 3 Jahre ohne Probleme montiert.

Bei Rückfragen oder Unklarheiten nehmen sie bitte mit uns Kontakt auf.

A4 Chrom-Fensterleisten Limousine

Preis: 49.90 Euro

Står at de skal limes på med tape tror jeg og at en som har hatt de i 3 år ikke har hatt problem med dem.. hmm : klø : tror ikke jeg ville kjøpt disse....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble fin med soting og de nye felga ble nice:)

enig at rs4 og rs6 felger begynner og bli ganske oppbrukt så si alle har jo slike felger nå for tia

Bra det er flere her som er enig da...synes rs hjula er fine for all del men som sagt det er noe veldig mange har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oversatte dette til engelsk

Chrom-Fensterleisten Limousine

Es handelt sich bei dem Artikel um verchromte Leisten für die Fensterahmen links und rechts, also die kompletten Leisten für die Fensterumrahmung im Chrom-Look, des Audi A4.

Die Leisten haben eine Breite von 9mm.

Dieser Artikel ist passend für den Audi A4 B5 Limousine.

Diese Chromleisten werden nach einfacher Anpassung laut mitgelieferter, bebildeter Montageanleitung auf die gereinigten Gummileisten aufgeklebt. Auf den Leisten ist bereits ein spezielles Karosserieklebeband angebracht, das extrem gut hält. Auf einigen Fahrzeugen sind diese Leisten schon 3 Jahre ohne Probleme montiert.

Bei Rückfragen oder Unklarheiten nehmen sie bitte mit uns Kontakt auf.

A4 Chrom-Fensterleisten Limousine

Preis: 49.90 Euro

Står at de skal limes på med tape tror jeg og at en som har hatt de i 3 år ikke har hatt problem med dem.. hmm : klø : tror ikke jeg ville kjøpt disse....

ikke jeg heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.