#1 Skrevet August 16, 2015 Hei. I dag begynte min Passat 01 130 tdi å tulle seg. Første jeg la merke til var at girannvisningen i instrumentet forsvant. Så merket jeg at girkassen bare gikk på ett gir. Når jeg stoppet begynte abs og esp lyset å lyse. Prøvde å koble til med vagcom, men får ikke kontakt med kontroller. Like etterpå lyste det dårlig oljetrykk etterfulgt av lite olje. Oljenivået var der det skulle... Noen som har ideer eller har vært borti dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2015 Jeg hadde lignende problem. Feilen hos meg var can bus kabel til +12v på ledningnett for automat hjerne. Det sitter noen koblinger bak deksel høyre side under dashbordet som går til autohjerne under teppe. Det hadde kommet vann inn i koblingen og det ga kortslutning. Mine symptomer var alle gir var valgt samtidig ( nødmodus) på kassa og fikk ikke koblet til vagcom. Mener abs også kom innimellom. Kanskje noe av det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...