Anbefalte innlegg

noen som har noen gode råd når det gjelder det....lønner det seg å sandblåse de og lakke eller...kom med info er dere snille og gjerne bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen gode råd når det gjelder det....lønner det seg å sandblåse de og lakke eller...kom med info er dere snille og gjerne bilder

 

Jeg pussa bare over de jeg hadde på min med ei stålbørste..Tørka av med papir etterpå, og lakka et par tre tynne lag. Det ga et veldig godt resultat!

Har ingen bilder her og nå desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

børsta bare mine med stålbørste. hvis du skal sandblåse må du være litt forsiktig med hvor strålen treffer. når du skal montere, er det en fordel å unngå å søle med bremsevæske på lakken, den tåler ikke mye av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

børsta bare mine med stålbørste. hvis du skal sandblåse må du være litt forsiktig med hvor strålen treffer. når du skal montere, er det en fordel å unngå å søle med bremsevæske på lakken, den tåler ikke mye av det.

 

Nei den er vel ikke noe glad i det sikkert...ja men da tar vi stålbørsten da vettu og gnukker løs...har du noe bilde eller...sett så mange som har gjort det men ikke alt som ser så bra ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal lete litt, hadde noen bilder. husk å maskere belgen og stempelet, samt lufteskrue og hullet til slangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal lete litt, hadde noen bilder. husk å maskere belgen og stempelet, samt lufteskrue og hullet til slangen.

 

Ja der sier du noe...takker og bukker...se om jeg rekker å ta det i morra...takk skal du ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.