#1 Skrevet August 17, 2015 hei! har kjøpt meg en audi a6 2002 mod. hadde et par rs6-2 felger på min gamle a8 som jeg tenkte å prøve på a6`n.. prøvde frem og der tok gummien borti staget, lurer på om noen har prøvd denne "størrelsen" før? eller om kanskje spacere hjelper? felgsettet er så og si nytt så kjedelig å selge det.. takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2015 Bilen bør da takle dette, men det spørs om innpresset er riktig? Hvor brede er felgene? Etpar spacere bør sannsynligvis fikse dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2015 Om det passer kommer helt an på felgbredde og innpress. 8,5x19 ET45 med 235-dekk sto fast i fjærbeinet på gamle A6'en min. Med 5mm spacer var det såvidt klaring Med dekkdimensjonen du nevner blir forresten rulleomkretsen for stor ihht. tillatt avvik på 5%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2015 Med dekkdimensjonen du nevner blir forresten rulleomkretsen for stor ihht. tillatt avvik på 5%. Det er jo helt sant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2015 fant ut dette jeg og.. innpress er lik orginalfelg som 45. må vell få prøvet og bytte de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2015 Det er jo helt sant! [emoji14] Sikkert et dumt spørsmål. Men va vil skje om jeg kjører med disse og jeg ikke er innafor 5% ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2015 Ikke noe annet enn at speedometer viser feil Vil også få mangellapp blir du stoppet i teknisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...