#1 Skrevet August 17, 2015 (endret) trenger litt kjærlighet - rund og hel - ny utbalansert - dekkene er så og si ny 10.000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2015 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2015 opp opp sendes over hele norge såklart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2015 opp opp, tar imot prisforslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2015 Innpress på disse? Kan ringer byttes slik at felgene blir smalere? 215/45R16 dekkdimensjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2015 skal se i morgen ja ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2015 Innpress på disse? Kan ringer byttes slik at felgene blir smalere? 215/45R16 dekkdimensjon? Ikke for å hijacke tråden din Søren, men jeg har 2stk 2,5" kanter til disse om det skulle være av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2015 Ikke for å hijacke tråden din Søren, men jeg har 2stk 2,5" kanter til disse om det skulle være av interesse Har du/dere noen anelse om hvilken bredde felgene får med 2,5" ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2015 et21 er dette 57,x navbor, men sitter ringer i som passer G3 etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2015 ikke hørt noe mer fra deg... opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 15, 2015 Beklager, har ikke hatt tid til å kikke mer på dette. 2 utfordringer: -de må passe over 312mm-bremser, og det vet vi jo ikke om de gjør. -9,5 er alt for bredt for meg, jeg vil helst ikke ha bredere felger enn 8x16. 4 nye ringer er 5-6000, og da begynner det å bli dyre hjul Men først og fremst må jeg vite om de passer over mine bremser før det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2015 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 27, 2015 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 27, 2015 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2016 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 21, 2016 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 11, 2016 (endret) Interessert! Ta gjerne kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...