#1 Skrevet August 17, 2015 (endret) hel og grei selges for å få kjøpt noe annet 5000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2015 4 felger, eller bare 1 du selger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2015 5000 for en felg hadde vært litt drøyt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2015 Du veit dissa BBS gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2015 Løp og kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2015 Var du interessert i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2015 ja, jeg vurderer disse oppmot BBS CH i 8x18, men klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hva jeg har lyst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2015 Lett, 17" = mye restkomfort, billigere dekk, mer gummi = mindre fare for å ødelegge felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2015 ja, det er jeg helt enig i! men er en del annet som må på plass først før jeg kan bruke de pengene på felger trenger lakkering av skjermer, nytt understell og litt småplukk først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2015 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2015 4000kr kan sendes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 7, 2015 still for sale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2016 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 14, 2016 Bilde Nr. 7 ser skadet ut men det er papirklistermerkerester. Kan fjernes lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...