#1 Skrevet Juni 12, 2005 Har i overkant av 115 bilder. Skal prøve å få alle ut i løpet av morgendagen. En liten smakebit; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2005 Man klarte ikke å vente helt til i morgen. Stemningsbilder Tidlig ute på Mysen. The Trailerqueen (merk: linselusa er med) Das Kriminalpolizei dukket opp Rollin' on chrome spoked 20's (og 17-tommere, da) På vei (legg merke til fotografen Roy) Fortsatt på vei (lang tur) Pissepause Endelig fremme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2005 Camp Norwegen blir til.. ..selv om hyppige pauser var nødvendig Oppreisning av partyteltet er i gang Etter noen halvtimer med blod, svette og tårer, ble det seendes slik ut Neida. Han er ikke svensk. Helt sant! Bug Run var fullt av testpiloter.. ..og av disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2005 *leke med kamera i mørket* Rune, Haakon og jeg tok turen til Frasses Hamburgare, hvor vi bestilte Super Mega Skrov-meny. Vi skjønte ikke hvorfor de i kassa lo. ..ikke før de kom med maten For 75 kronor kan man altså fø en hel familie i minst to uker.. På marknaden kunne man kjøpe seg mye blankt (gjett hvem som har sneket seg med på bildet!) Det var ikke bare felger som var blankt Noen fant ut at primusen ikke var stor nok, og tok derfor med en ekstra riskoker. Heldigvis ble den kamuflert. Første forsøk på å ta det forrige bildet, endte slik. Gjett hvem.. (igjen) hihi Den nye jettaen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2005 Svensker med aggregat, altfor stort lydanlegg og enda mere energi De første ølflaskene er åpnet Kun fantasien setter grenser! jada.. Sånn ble det seendes ut ..eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2005 Bremsestøv aka. "skitbelägg" Camp Norwegen samlet. Lørdag kveld ..søndag morgen er ikke alltid like hyggelig Og sånn kan det gå Og vips, så var man hjemme igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2005 Bil-bilder kommer i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2005 Kjempekule bilder så langt, gleder meg til bil-bildene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2005 Før jeg poster resten av bildene fra BR2k5 så slenger jeg inn disse av vinneren av Polo/Lupo klassen. GRATTIS igjen, Vidar!!!!!!!! og... hva var det jeg sa??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2005 Grattis Ble det no pokal på deg da, Thomas ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2005 Henger meg på her... gratulere så mye seier Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2005 Gratulerer så meget igjen, Vidar.. godt å se Lupo/Polo-stafettpinnen går videre til en kompis og klubbkollega. Velfortjent seier i klassen, uten tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2005 Fikk knipset noen bilder selv. Ble en del "rart" ut på lørdagsnatta.. Først noen "skrytebilder". Fikk MASSE respons på bilen og er kjempefornøyd med denne helgen Bug Run`s laaaaaveste einser Resten av bildene finner dere her --> Go Vagner...GO!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2005 Den ræva er så seeexy!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2005 Pent Thomas! Likte disse jeg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2005 Pent Thomas! Likte disse jeg: Jepp jepp... den bobla der er utrolig fet. Var vel i Bilsport for en tid tilbake.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2005 Vi fikk jo besøk av bompibjørenene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg likte denne utrolig godt. Stålfelger breddet til 9" med 195/45-15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2005 Bilder fra Sverige. http://www.hastig.se/hastig/bilder/115/ http://hem.bredband.net/andthr/Bugrun2005/ http://www.imageparker.com/gallery.php?u=Barbapappa&g=Bugrun-2005 http://www.golf4gti.se/Bilder/bugrun-05/index.htm http://groups.msn.com/Whralfahre/shoebox.msnw?Page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2005 Denne fikk jeg ikke tatt bilder av, men det var utrolig stilig... Skulle ha breddet stålfelgene innover og kjørt med spacere. Faktisk rått selv om det er kapsler Og denne var godkjent hos biltilsynet i Sverige for 14 dager siden..no kiddin!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2005 jeeeeeeepeers, creeeepeeers.. De bussene er så sinnsykt fete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2005 jeeeeeeepeers, creeeepeeers.. De bussene er så sinnsykt fete! Var ett par til der nede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 13, 2005 hahaha. var så kongehelg det her. her har dere mine bilder i hvertfall. kamera streika halveis rundt campen http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 13, 2005 [16:00] har stort sett glist godt hele helga Her svarer han vel ganske bra for de fleste. Men det finnes jo unntak, da. Han likte ikke at folk snikfotograferte motoren hans. (Den har tross alt effektøkning på litt under 20 hk, som han ikke vil avsløre hvordan han har klart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 13, 2005 en virkelig ubeskrivelig helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...