#1 Skrevet August 18, 2015 Jeg har en Audi 90 1985 typ 81 som jeg har senket med H&R Fjærsett 45-55mm og montert powerflex foringer bak. de gamle felga var 7" og nå har jeg satt på 9" breie felger. så problemet er da Bak.. Venstre siden så stikker felgen ut 25mm fra hjulbuen. Høyere siden så ligger den perfekt med hjulbuen. noen som har noe peil får å fikse detta. mvh MortenVR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2015 Velkjent problem, det er pga panhardstaget i bakstillingen. Dette er et diagonalstag som holder kontroll på sidelengs bevegelse i bakstillingen. Ved senk forskyves bakstillingen og fenomenet du opplever oppstår. Denne typen bakstilling finnes på flere Audi, både 80, 90, 100 og 200 brukte denne bakstillingen i FWD-utgavene, fra slutten av 70-tallet og opp til midten av 90-tallet på enkelte modeller. Les mer her: http://forum.vacn.no/showthread.php?27642-forskj%F8vet-bakaksling-etter-senking-p%E5-C4&highlight=panhardstag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2015 takk takk. da vet jeg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...