#1 Skrevet August 18, 2015 hvem her har mulighet å skifte (altså koding av nøkler og legge inn riktig km) av instrument på en A4 b5. må vite at vedkommende får dette til og har gjort det før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2015 noen som kjenner til han her?: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=60761478 sendte en mail og ja riktig instrument hadde han (selv ingen i norge eller ebay med korrekt nr har) og inkl instrument og koding kr 1100,- syns det høres litt merkelig ut. så noen som kjenner til mannen? gidder ikke kjøre til drammen hvis dette er bare tull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2015 Jeg kan kode det, men jeg er enda lenger unna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2015 (endret) ja er jo det men er ofte i kr.sand så ikke umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2015 Hør med Daniel sommer, han bytta fra a4 instrument med liten fis til s4 instrument med stor fis, ritig nr er ikke noe møst så lenge det er riktig type. fins hvrtfall 4 forskjellige verioner som ikke går omhverandre , 2 med analog klokke og 2 med digital klokke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=59632103&searchclickthrough=true&searchQuery=ølen Anbefaler han her på det sterkeste! Var borte hos han i Ølen hvor han bor og fikk kodet inn nytt speedometer med FIS og heile pakka i min A6. Han samler ofte opp litt jobber rundtom og kjører til Østlandet iallefall for å fikse diverse el.problemer på Audi. Kan være verdt å høre med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2015 har fått flere sms av han. er vist på forumet her? men har ikke fått noen pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2015 Mulig han er på forumet, det kjenner eg ikkje til. Kjøpte nytt instrument av han med heilt ny lcd skjerm, ny bryter til vindusvisker med knapper for FIS + koding og betalte vel 2400 trur eg. Tok eit par timer grunnet kranglete startsperre, men absolutt verdt det ein brøkdel av prisen som møller tar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2015 da har jeg fikset dette selv. noen som trenger hjelp med tilsvarende, ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...