#1 Skrevet August 18, 2015 Er det noen som har opplevd det samme? Det virker som det er i selve rattstammen, men har ikke kikket så mye på det enda. Skal selge bilen neste uke, og den skal inn på service førstkommende fredag. Tenkte da å tipse de om å se på det samtidig. Kan det være tørt ledd bare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2015 Opplevd det samme på min Polo Cross 2011 modell, men der kan det virke som slags rumlelyd lenger ned enn rattstammen. De har prøvd titte på det på service men lyden har vært periodisk avhengig om det er varmt eller kaldt ute (sikkert tørr pakning/gummimuffe etc.) Er det noen som har opplevd det samme? Det virker som det er i selve rattstammen, men har ikke kikket så mye på det enda. Skal selge bilen neste uke, og den skal inn på service førstkommende fredag. Tenkte da å tipse de om å se på det samtidig. Kan det være tørt ledd bare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2015 Dette er akkurat det samme tendensene jeg har på min. Har også fått tips om varmeskjold som kan ta bort i nedre rattstamme. Kommer tilbake med svar når jeg har kikket nærmere på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2015 Har akkurat det samme på min gamle Audi 100 C4 2.3 E traver ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2015 Sliter med det samme på min gamle S4 C4..knirk knirk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2015 Knirk, Knirk og knepp, knepp ja. Både det og vannlekkasjen ved pedalene er et mysterium... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2015 Med andre ord, dere har ikke peiling....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2015 Hvis det er litt sånn dunkelyd er det typisk nedre rattaksel. Standard feil på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2015 [emoji106]🏻 Var det jeg også har kommet frem til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2015 Hadde på A4 B5, var vare å smøre litt på leddet nede ved pedalene. Lyden forplanter seg, så høres ut som det kommer fra høyere oppe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2015 Jeg synes faktisk der høres ut som om det kommer fra kassa i tannstanga... Har lyttet med stetoskop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...