#1 Skrevet August 18, 2015 (endret) 6 trins kule ønskes. svart skinn. skulle ha over 1000 på mølla. det skjer ikke. må være i grei stand. HAR FÅTT TAK I 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2015 hei...jeg har en strøken facelift kule liggende..ta kontakt på tlf:91128586.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2015 morten hadde bare til 5gear. på utkikk etter en til 6 trins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2015 Jeg har en strøken 6 trins av det jeg tror er gamle typen, og en relativt stygg rs4 kule med hull i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2015 send et bilde av den 6 trins. 47 46 55 13, pm eller legg ut her. må nesten ha facelift kule... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2015 Hva er egentlig foskjell på facelift/pre face? min har sitti i en facelift bil med facelift giroverføring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2015 litt usikker nå men mener facelift er tjukkere på toppen. skal være forskjell. skal sammenligne med min i morra. pris du tenkte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...