#1 Skrevet August 18, 2015 Hei! Jeg trenger litt småtteri til min A4. - Oljeslanger tur og retur turbo. - Vannslange til turbo (fra motsatt side av motor) - Org intercooler til AEB (typen uten map sensor) inkl festerammen. - Innertrekk til bagasjelokk, inkl fester. Er sikkert mere etterhvert. Forrige eier var glad i strips og annet drit hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2015 Mulig jeg har olje og vannslanger. Trekk til bakluke har jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2015 Han forrige har puttet inn en vannslange som er egentlig en hydraulikkslange, den er ikke akkurat fleksibel, så klemmer på radiator for p klare svingen rundt regreimdekselet. Sjekker du om du har olje og vannslange? Oljeretur er viktigst. Tjomisen har laget gummislange 6cm fra eksoshuset, ikke akkurat ideelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2015 Jeg skal se etter i morgen, så hører du fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2015 Mulig jeg har intercooler, men har ikke festebraketten da disse er poppet fast i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2015 Vil helst ha med feste, så kikker litt rundt Michael 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2015 Har muligens en intercooler fra -95 AEB, med festeramme til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2015 Har fått tak i Intercooler og feste nå. Men skulle gjerne hatt de gummiproppene (3stk) til å feste org luftfilterboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2015 Noen som har disse festene på lur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2015 Hei! Har du fått tak i det du treng? Om ikke har ø en heil delebil som æ ikke enynt å plokk av så e bare å skrik ut på 47262258 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...