#26 Skrevet Juni 26, 2005 Glemte det nesten selv,men var tilfeldigvis ute på mc tur fra gjøvik så passet på å svinge innom på tur hjem,og jeg må si det var ikke mange der. Men noen var det da der. hehe fikk da med Morten også for en gang skyld! vi får planlegge et mini ute treff et annet sted en gang,på lillehammer,gjøvik,etc hvor vi kan ha en cruising tur el noe,sitte ute i solen og spise is osv. Hvis noen ønsker deet da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 28, 2005 Glemte det nesten selv,men var tilfeldigvis ute på mc tur fra gjøvik så passet på å svinge innom på tur hjem,og jeg må si det var ikke mange der. Men noen var det da der. hehe fikk da med Morten også for en gang skyld! vi får planlegge et mini ute treff et annet sted en gang,på lillehammer,gjøvik,etc hvor vi kan ha en cruising tur el noe,sitte ute i solen og spise is osv. Hvis noen ønsker deet da .. Det høres jo knall ut det da er vel spådd bra vær å nå vel? Jeg er helt klar for noe slik jeg. forslag til dato noen?? Raymond... Send meg en SMS da så jeg ikke glemmer det? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 28, 2005 Det høres jo knall ut det da er vel spådd bra vær å nå vel? Jeg er helt klar for noe slik jeg. forslag til dato noen?? Raymond... Send meg en SMS da så jeg ikke glemmer det? Hehe hehehehheee seff,hvis ikke blir det laget en ny tråd om det uansett. blir nok til det en gang hvis flere melder sin interresse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 28, 2005 Det har jo vore snakk om eit treff hos Bilxtra på Gjøvik, men eg trur me kanskje må vente til etter fellesferien for å få litt oppmøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...