#1 Skrevet August 19, 2015 Trenger litt deler til Audis 2,0 16v ACE men det er forskjell på delene til de forskjellige motorserienr. Jeg vet ikke hvilket motorserienr jeg har på min. Har ikke bil tilgjengelig for øyeblikket. Trenger toppakning/slipesett og reg.reim kit men hva skal jeg ha? Bilreg ST38050. http://www.autodeler.co.no/audi/80-sedan-8c-b4/1404/10324/tetningssett-komplett http://www.autodeler.co.no/audi/80-sedan-8c-b4/1404/10553/tannremsett Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2015 Delenummeret til slipesetter er 053198012c, Når det gjelder tannreima så er det de fleste delene forskjellige. Skillet går ved ACE 16500/16501 i følge Etka, ikke på 17541/17542 slik autodeler.co.no sier det. Det er vanskelig å si hvilket nummer du har, for skillet ligger jo akkurat midtveis i 94-modellen, så du er bare nødt til å sjekke motornummeret ditt selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2015 Åkei, takker. Får ta å sjekke motornr når jeg kommer hjem. - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2015 Noen som vet hvor motor serienr står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2015 Bruker vel å stå banket inn i toppen et sted som oftest, noe slik som dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2015 Bruker vel å stå banket inn i toppen et sted som oftest, noe slik som dette: Ikke på 4-sylindret motor. Her står det på motorblokka, rett nedenfor toppakningen mellom sylinder 2 og 3. Kan være vanskelig å se på 16V-motorene pga innsuget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2015 I stand corrected ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...