#1 Skrevet August 19, 2015 Hei, Har en A6 2.0TDI 140hk som ikke vil regenerere partikkelfilteret, får ingen feilkoder i vagcom, men i measuring blocks så viser begge tempfølerene -265 grader celcius eller noe slikt, glemte det på tur opp trappa. Temperaturen på begge følerene er konstant. Det lokale VW/Audi verkstedet har gitt opp, det har ikke jeg tenkt å gjøre (enda). :-) Takker for alle tips! Mvh. Stian Hangås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2015 Sjekk denne http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2015 Takk, den har jeg sett :-) Filteret er ikke tett nå, har hatt det ute på rensing. Men tempfølerene viser et par hundre minusgrader uansett hva som skjer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2015 Bytt følere da? Om det er gjort er det vel enten brudd eller kortsluttning i elnettet til di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2015 Vært borti akkurat det samme på jobb. Enkelt og greit, bilen er trimma og de har kodet bort DPF, da legger begge følere seg på en konstant verdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2015 Fantastisk, denne har vært chippa tidligere, og når j***** har forsøkt å skrive den original igjen så har de mislyktes delvis så "originalsoftware" var ufullstendig. Men så kjekt å vite, da ordner det seg! Tusen hjertelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2015 Bare hyggelig. Jobber selv på møller så jeg stusset veldig selv, ingen feilkoder. Bilen gikk godt den, altfor godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...