#1 Skrevet August 20, 2015 (endret) Har litt smådeler igjen etter jeg solgte Golfen, som jeg gjerne skulle bli kvitt. Priser er jo alt avhengig av hva folk vil gi, så bud gjelder. Siderute 3 dørs passasjerside, sprett ny i plasten, klar Bensinpumpe brukt ca 1 mnd fra ny Sidespeil H + V, elektriske med nye glass Lysbryter med tåkelys foran og bak Vanlig lysbryter Vakuumpumpe til sentrallås Girkule med skinn og chrom ring ferdig montert på basen, bare å klipse på plass Speedometer med chromringer, 250k på telleren Ventilgriller i chrom Håndbrekkhåndtak i chrom med skinn Innvendige dørhåndtak i chrom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2015 Er det komplett bensinpumpe med tankmåler....er ute etter det til en 97 Golf 1,6 100 hk...eventuell pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2015 Har du bilde av Girkule? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2015 Er det komplett bensinpumpe med tankmåler....er ute etter det til en 97 Golf 1,6 100 hk...eventuell pris Mener på den skal være komplett, men skal i verkstedet i kveld, så kan sjekke da. Har du bilde av Girkule? Bilder av det meste kommer nå. Beklager jeg har vært treg med å svare, har vært på hyttetur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2015 Bensinpumpen er komplett, bilder lagt til i første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...