#1 Skrevet August 21, 2015 Heisann, eiger en passat 3bg 1,9tdi 131hk 2004mod Har byttet diesel , olje, luft , kupe filter på den Har også byttet kjølevæske å fylt motor/ dyse Rens Så leste jeg om veivhusventilasjons filter å flusha girkasse men hvordan flusher man manuell å etterfyller ? Evt filter I girkasse ? Å ang veivhusventilasjons filteret ? Byttet reg reim m Vannpumpe , bremsevæske å servoolje generelt tatt stor service Noe mer jeg eg bør tenke på ? Bilen er rullet 262k utløserlager lager litt ulyd men den hefter jeg meg ikke Pga bilen girer fint å ingen tegn til svinghjul problemer enda. Tips til det veivhusventilasjons filteret å flushe girkassn ? Evt noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2015 Hvis du følger linken i signaturen min, finner du litt hjelpemidler ang tappeplugg og påfyllingsskrue på kassa ihveretfall. Og type olje + mengde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2015 Ikke noe filter på veivhus. Samt heller ikke nødvendig å bytte girolje. Mere bryderi enn du har igjen for på en slik bil som har gått så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...